کون دوست
Saturday, August 25, 2007
سخن نخست کون دوست

من یادم هست که علاقه به کون بزرگ خانمها از 20 سال پیش داشتم آن موقع با تمام سختگیریهای که میشد به زور مجلات و فیلمهای سکسی را پیدا میکردم ولی بدبختانه در اکثر مجلات و فیلمها خبری از کون بزرگ خانمها توش نبود بهرحال ... فیلمهای عربی پخش شده در تلویزیون دبی و ابوظبی تا حدودی میتوانستند انتظارات من را برآورده کنند شما میدانید که زنهای عرب وقتی پا به سن میگذارند کونشان خیلی بزرگ میشود ساعتها پای فیلمهایشان می نشستم و از دیدن کون بزرگ زنانشان لذت میبردم فیلمهای هندی نیز بد نبودند زنهای مسن و جا افتاده اشان کونی خوبی داشتند مخصوصا که کونشان درپوششی از پارچه بود و این لذت را دو چندان میکرد اغلب اوقات شال و کلاه میکردم و پای پیاده جهت یافتن کون بزرگ قدم در خیابان و بازار میگذاشتم و اگر خانمی با کون بزرگ پیدا میکردم که کونش موقع راه رفتن مثل ژله میلرزید مدتها از عقبش راه میرفتم و تعقیبش میکردم و با نگاهم کلی حال میکردم و به یاد آن کونها جلق میزدم چندین سال کارم این بود بطوریکه این علاقه شدید من از درس خواندن انداخت آن موقع من توی رشته تجربی میخواندم و تمام درسهام بد نبود ولی توی سال سوم دبیرستان با هزار جان کندم قبول شدم و بدبختانه توی سال چهارم دبیرستان رفوزه شدم و بعد به خدمت سربازی رفتم توی مرخصی های ساعتیم خلاصه میرفتم کلی دید کون بزرگ خانمها میزدم بعد از اتمام سربازی بلافاصله وارد یکی از شرکتهای واردات و صادرات شدم و پس از گذراندن آموزشهای با کامپیوتر آشنا شدم و از آنجا نقطه آغازی شد که وارد دنیای اینترنت بشوم آن موقعها در حدود سالهای 1997 میلادی که تقریبا برابر است با سالهای 1376 خورشدی فیلتر و این حرفها هنوز نبود و کلی سایتها را میتوانستید مرور کنید خلاصه حجمی از اطلاعات تصویری از کون جلو چشمهایم رژه میرفت و تا الان خیلی با این سایتها حال میکنم و یک نوع سایبر سکس برای من شده است این علاقه و دوست داشتن شدید تکامل یافت و یافتم که کونهای بزرگ ایده آل را با این مشخصات بیشتر دوست دارم:

کون اینقدر باید از عرض بزرگ باشد که بزرگی عرض آن از عرض شانه خانمی برزگتر باشد و نیز باید خیلی قنبل باشد طوریکه طاقچه ای باشد که بتوان یک گلدان گل را هم رویش گذاشت اندام خانمی وقتی از شانه شروع میشود باید معمولی باشد بطوریکه وقتی به کون برسد کمر باریک شود و کونش یکهو از عرض و طول بزرگ شود این بزرگ باید به رانها کشیده شود تا بالای زانو و از آنجا به پایین بصورت ملایم باید کوچک و کوچک تر شود خلاصه این کون باید اینقدر بزرگ باشد که بالا تنه خانمی که کوچکتر است انگار توی این کون کاشته اند و کونش باید اینقدر بزرگ و حجیم باشد که توی بغل جا نگیرد . لازم نیست که این خانم لخت شود لازم است چادری نازک سرش کند و یا یک دامن نسبتا کوتاه به رنگ روشن ترجیحاً سفید یا چهارخانه دار و یا راه راه بپوشد دمپایی یا کفش پاشنه بلند پایش کند و شما روی مبل لم داده و این خانم با فیگور گرفتن شما را کلی مشغول به خود کند این مشخصات اگر خانمهای جا افتاده و مسن داشته باشند خیلی خیلی خیلی عالی میشود من سعی خواهم کرد با نشان دادن عکسها و دادن توضیحاتی احساسات خودم را برای شما بیان کنم و امیدورام شما نیز من را در این راه همراهی کنید و با دادن نظرات و پیشنهادات خودتان با همدیگر تعاملی در این زمینه داشته باشیم

Published by كون دوست @ 11:31 PM  
 
7 Comments:
  • At August 31, 2007 at 4:04 AM,Blogger داستانهای مامانی; said…

    سلام
    به جمع وبلاگیا خوش اومدی
    موفق باشی. زود به زود آپدیت کن ببینیم چی داری.
    موفق باشی

     
  • At September 1, 2007 at 11:50 AM,Blogger سكس با مامان جونم; said…

    سلام خوبي به من هم سر بزن وورودتو خشامد مي گم

     
  • At February 6, 2010 at 4:03 AM,Blogger Unknown; said…

    ya hoo
    man tanha dar donya mikham kooon bokkonam.. chera esme mano roo khodet gozashti? mohsen
    lover_her_ass@yahoo.com

     
  • At February 6, 2010 at 4:04 AM,Blogger Unknown; said…

    ya hoo
    man tanha dar donya mikham kooon bokkonam.. chera esme mano roo khodet gozashti? tanha kooon-kon e aalam manam
    mohsen
    be Emailam mail bezan.man tehranam.
    lover_her_ass@yahoo.com

     
  • At February 6, 2010 at 4:06 AM,Blogger Unknown; said…

    ya hoo
    kesi ke esme mano be nahagh roo khodet gozashti.. be man mail bezan.. monazeretam natoonestam behet mail bezanam..
    lover_her_ass@yahoo.com
    koooonkon@yahoo.com

     
  • At February 6, 2010 at 4:14 AM,Blogger Unknown; said…

    ya hoo
    harfe dele man e mohsen:
    من یادم هست که علاقه به کون بزرگ خانمها از 20 سال پیش داشتم آن موقع با تمام سختگیریهای که میشد به زور مجلات و فیلمهای سکسی را پیدا میکردم ولی بدبختانه در اکثر مجلات و فیلمها خبری از کون بزرگ خانمها توش نبود بهرحال ... فیلمهای عربی پخش شده در تلویزیون دبی و ابوظبی تا حدودی میتوانستند انتظارات من را برآورده کنند شما میدانید که زنهای عرب وقتی پا به سن میگذارند کونشان خیلی بزرگ میشود ساعتها پای فیلمهایشان می نشستم و از دیدن کون بزرگ زنانشان لذت میبردم فیلمهای هندی نیز بد نبودند زنهای مسن و جا افتاده اشان کونی خوبی داشتند مخصوصا که کونشان درپوششی از پارچه بود و این لذت را دو چندان میکرد اغلب اوقات شال و کلاه میکردم و پای پیاده جهت یافتن کون بزرگ قدم در خیابان و بازار میگذاشتم و اگر خانمی با کون بزرگ پیدا میکردم که کونش موقع راه رفتن مثل ژله میلرزید مدتها از عقبش راه میرفتم و تعقیبش میکردم و با نگاهم کلی حال میکردم.این مشخصات بیشتر دوست دارم:

    کون اینقدر باید از عرض بزرگ باشد که بزرگی عرض آن از عرض شانه خانمی برزگتر باشد و نیز باید خیلی قنبل باشد طوریکه طاقچه ای باشد که بتوان یک گلدان گل را هم رویش گذاشت اندام خانمی وقتی از شانه شروع میشود باید معمولی باشد بطوریکه وقتی به کون برسد کمر باریک شود و کونش یکهو از عرض و طول بزرگ شود این بزرگ باید به رانها کشیده شود تا بالای زانو و از آنجا به پایین بصورت ملایم باید کوچک و کوچک تر شود خلاصه این کون باید اینقدر بزرگ باشد که بالا تنه خانمی که کوچکتر است انگار توی این کون کاشته اند و کونش باید اینقدر بزرگ و حجیم باشد که توی بغل جا نگیرد . لازم نیست که این خانم لخت شود لازم است چادری نازک سرش کند و یا یک دامن نسبتا کوتاه به رنگ روشن ترجیحاً سفید یا چهارخانه دار و یا راه راه بپوشد دمپایی یا کفش پاشنه بلند پایش کند و شما روی مبل لم داده و این خانم با فیگور گرفتن شما را کلی مشغول به خود کند این مشخصات اگر خانمهای جا افتاده و مسن داشته باشند خیلی خیلی خیلی عالی میشود من سعی خواهم کرد با نشان دادن عکسها و دادن توضیحاتی احساسات خودم را برای شما بیان کنم و امیدورام شما نیز من را در این راه همراهی کنید و با دادن نظرات و پیشنهادات خودتان با همدیگر تعاملی در این زمینه داشته باشیم

     
  • At February 6, 2010 at 4:18 AM,Blogger Unknown; said…

    ya hoo
    man dar khastan koon e banovan biraghibam va tak..khoda mara tanha baraye lezzat bordan az koon e zanan afarideh ast...
    be man mail bezan behet shomareh bedam. mikham bebinamet

     
Post a Comment
<< Home
 
درباره بلاگ

موضوع اصلي وبلاگ "كون بزرگ زنان" است. اما موضوعاتي چون "زنان چاق" "زنان جا افتاده (مسن)" به ويژه سياهپوست و "زنان با پستانهاي بزرگ" نيز در بر خواهد داشت

آخرین عناوین
آرشیوها
صفحه نخست اخبار Forum ارتباط با من
Shout Box
Put Here
پیوندها
Title
Edit Here
Designed by
Credit
Big Ass Lover 2020 Template